Nie wszystkie treści z opublikowanych artykułów, odzwierciedlają poglądy admina..

STRONA TA ZOSTAŁA ZAŁOŻONA W CELU PROPAGOWANIA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA I ODŻYWIANIA. NIECH MOJE BEZINTERESOWNE DZIAŁANIE PRZYSPORZY KORZYŚCI JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBIE LUDZI I ZWIERZĄT. BO ZDROWIE SIĘ TYLKO TAKIE MA JAK SIĘ O NIE ZADBA.

piątek, 24 lipca 2015

Mike Tyson weganinem.


Mike Tyson, były mistrz świata wagi ciężkiej, pozował do wegańskiej reklamy, którą umieszczono na billboardach w Hollywoodzie. Reklamę zamówiła organizacja Last Chance for Animals. Napis głosi: ‘Weganizm. Kochasz zwierzęta, nie jedz ich.’
"Jestem naprawdę zaszczycony i wdzięczny, że mogę wziąć udział w tej akcji.” –mówił Tyson – "Trochę czasu już upłynęło, od kiedy jakaś organizacja poprosiła mnie o pomoc, a udział w tej kampanii, która ma przynieść korzyści ludziom i zwierzętom w taki pozytywny sposób, jest błogosławieństwem.”
Od kiedy przeszedł na weganizm, Mike, którego kiedyś reklamowano jako "najgorszego człowieka na świecie”, pokazuje swoją życzliwszą naturę.
"Mam więcej energii i to mi pomaga zachować pozytywne nastawienie."- dodaje - "Nie zdawałem sobie sprawy, jaki ociężały byłem, kiedy jadłem mięso. Nigdy nie odczuwałem tego w 100%, aż wyeliminowałem je z mojej diety. Teraz nie wyobrażam sobie, że mógłbym wrócić do mięsa. Czuję się niesamowicie."