Nie wszystkie treści z opublikowanych artykułów, odzwierciedlają poglądy admina..

STRONA TA ZOSTAŁA ZAŁOŻONA W CELU PROPAGOWANIA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA I ODŻYWIANIA. NIECH MOJE BEZINTERESOWNE DZIAŁANIE PRZYSPORZY KORZYŚCI JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBIE LUDZI I ZWIERZĄT. BO ZDROWIE SIĘ TYLKO TAKIE MA JAK SIĘ O NIE ZADBA.

czwartek, 28 maja 2020

Można to nazywać chorobą

Brak dostępnego opisu zdjęcia.


Można to nazywać chorobą , czy jak tam kto woli , można mnie usuwać ze znajomych , można wyśmiewać , można hejtować, itd... a Ja ... ja żyję zgodnie ze swoim sumieniem , chociaż nie zawsze tak było ,bo jednego czego żałuję w życiu to, to że tak późno postanowiłem nie mordować więcej bezbronnych stworzeń . Nie dzielę zwierząt na te do głaskania i jedzenia !
We współczesnych czasach zabijanie żywych istot, gdy zabijanie ich na żywność nie jest konieczne- jest totalnym barbarzyństwem i nie ma na to żadnego usprawiedliwienia !!! Kiedyś będzie ścigane z urzędu tak jak dziś zabicie człowieka. Nie bądź w gronie zabójców wyjdź z niego już dziś.