Nie wszystkie treści z opublikowanych artykułów, odzwierciedlają poglądy admina..

STRONA TA ZOSTAŁA ZAŁOŻONA W CELU PROPAGOWANIA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA I ODŻYWIANIA. NIECH MOJE BEZINTERESOWNE DZIAŁANIE PRZYSPORZY KORZYŚCI JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBIE LUDZI I ZWIERZĄT. BO ZDROWIE SIĘ TYLKO TAKIE MA JAK SIĘ O NIE ZADBA.

wtorek, 10 marca 2015

DLA NIEGO JEST JUŻ ZA PÓŹNO ALE DLA CIEBIE NIE!

 

Israel „Bruddah Iz” Kamakawiwo’ole (ur. 20 maja 1959 roku - zm. 26 czerwca 1997 roku) był popularnym hawajskim muzykiem. Urodził się i mieszkał na Hawajach. Zmarł w wieku 38 lat, pośrednio z powodu znacznej otyłości i związanymi z tym chorobami układu oddechowego.

                                                                                    

Dla niego jest już za późno ale dla Ciebie nie!


Witam serdecznie wszystkich odwiedzających tego bloga.

Jak tu jesteś to znaczy że Cię  zainteresował filmik na którym zaprezentowałem swoją sylwetkę i wiedzę na tyle aby kliknąć na link z adresem tego bloga.A kto  nie widział to poniżej do obejrzenia.
Mam nadzieję że wiedza ta którą tam zaprezentowałem i promować  tu zamierzam posłuży dla dobra ludzi i zwierząt, Napomknę tylko co  było przedstawione na filmiku że od wielu lat jestem wegetarianinem z powodów empatycznych a również walory takiej postawy chciałbym  przedstawić w świetle pozytywnego wpływu na organizm człowieka.
Mój wygląd jak i energia witalna zadaje kłam stereotypowemu przedstawianiu wegetarianina wychudzonego bez energii. Jest to możliwe jeżeli będzie się on żywił makaronem z jakimś sosem zamiast dostarczać , wszystkich elementów zbilansowanej diety zaopatrującej organizm w niezbędne witaminy , minerały i tłuszcze do prawidłowego funkcjonowania.
Człowiek się zmienia wraz ze zmianą świadomości , ja przed laty żywiłem się jak typowy Kowalski a specjalizowałem się w golonce w kiszonej kapuście marchewce miodzie i piwie .Oczywiście ze spieczoną skórką dodam tylko że miałem wtedy 25 kg, więcej niż obecnie.Nie jest moim zamiarem kreowanie się na jakiegoś guru bądż eksperta w dziedzinie odżywiania ,każdy tą wiedzę  może posiąść ja jedynie chciałbym zachęcać do zdrowego odżywiania się i aktywnego stylu życia, Niech mój przykład posłuży Ci za inspirację i motywację do działania w celu bycia zdrowym i pełnym energii.
Niech moje bezinteresowne działanie przysporzy korzyści jak  największej ilości  ludzi.
 
                                                                                         Pozdrawiam Ryszard Piotr
             Ja tylko mówię co wiem a co Ty z tym zrobisz to już twoja sprawa . Niech każdy wybierze swoją drogę sam , ważne aby to był świadomy wybór!