Nie wszystkie treści z opublikowanych artykułów, odzwierciedlają poglądy admina..

STRONA TA ZOSTAŁA ZAŁOŻONA W CELU PROPAGOWANIA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA I ODŻYWIANIA. NIECH MOJE BEZINTERESOWNE DZIAŁANIE PRZYSPORZY KORZYŚCI JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBIE LUDZI I ZWIERZĄT. BO ZDROWIE SIĘ TYLKO TAKIE MA JAK SIĘ O NIE ZADBA.

poniedziałek, 23 listopada 2015

Sławni wegetarianie.

Sławni wegetarianie.

Leonardo da Vinci (malarz, architekt, filozof, muzyk, poeta, odkrywca, matematyk, 1452-1519)

"Od wczesnych lat życia wyrzekłem się jadania mięsa. Przyjdzie czas, gdy ludzie tacy jak ja będą patrzeć na mordercę zwierząt tak samo jak teraz patrzą na mordercę ludzi"
Arthur Schopenhauer (filozof niemiecki, 1788-1860)

"Ponieważ współczucie w stosunku do zwierząt jest tak nierozerwalnie związane z dobrocią charakteru, można zaufać poglądowi, że jeśli ktoś jest okrutny wobec zwierząt, to nie może to być dobry człowiek"
Albert Einstein (wybitny fizyk, filozof, 1879-1955)

"Tak więc żyję bez tłuszczów, bez mięsa czy ryb, ale czyniąc tak czuję się całkiem nieźle. Zawsze wydawało mi się, że człowiek nie narodził się, aby być drapieżnikiem"
Anthony Kiedis (lider Red Hot Chilli Peppers)

"Wkrótce po tym, jak przeszedłem na weganizm, zobaczyłem film dokumentalny o tym, co dzieje się w hodowlach krów. To przypieczętowało tylko moją decyzję"
Moby (muzyk)

"Pod względem intelektualnym ludzie i zwierzęta mogą się różnić, ale jest oczywiste, że zwierzęta mają bogate życie emocjonalne, czują radość i ból. Bardzo prosto ludziom zapomnieć o prostej zależności pomiędzy hamburgerem a krową, z której on pochodzi"
Natalie Portman (aktorka)

"Zostałam wegetarianką w wieku około dziewięciu lat. Wydaje mi się, że nie można tworzyć hierarchii między różnymi istotami żywymi, przyjmując za kryterium wartość ich życia"
Thom Yorke (lider Radiohead)

"Zawsze byłem chory, kiedy jadłem mięso. Gdy zostałem wege, natychmiast poczułem się zdrowiej i atrakcyjniej. Zostanie wegetarianinem było jedną z pierwszych decyzji, jaką podjąłem, by nie być częścią systemu mięsnego"
Alicia Silverstone (aktorka)

"Gdyby ludzie poświęcili więcej uwagi życiu świń, krów, przyjrzeli się kurczakom lub indykom, odkryliby, że są to takie same zwierzaki jak nasze psy i koty. Ludzie nie myślą o nich w ten sposób, bo znajdują je na swoich talerzach. Dlaczego one są jedzeniem, gdy inne zwierzeta są pupilami. Nigdy bym nie zjadła swoich psów"
Clint Eastwood (aktor, reżyser)

"Codziennie biorę witaminy, ale najważniejsze nie są tzw. suplementy. Staram się trzymać wegańskiej diety, bogatej w owoce, warzywa, tofu i inne produkty sojowe "