Nie wszystkie treści z opublikowanych artykułów, odzwierciedlają poglądy admina..

STRONA TA ZOSTAŁA ZAŁOŻONA W CELU PROPAGOWANIA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA I ODŻYWIANIA. NIECH MOJE BEZINTERESOWNE DZIAŁANIE PRZYSPORZY KORZYŚCI JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBIE LUDZI I ZWIERZĄT. BO ZDROWIE SIĘ TYLKO TAKIE MA JAK SIĘ O NIE ZADBA.

niedziela, 26 listopada 2017

“Człowiek modli się o litość, lecz sam nie obejmuje nią innych. Dlaczego więc oczekuje jej od Boga? Niegodziwe jest oczekiwanie czegoś, czego nie chcesz sam dać innym.To jest nielogiczne. Nigdy nie zaakceptuję braku konsekwencji lub niesprawiedliwości.....nawet wtedy gdyby była mi ona dana przez samego Boga. I gdyby sam Bóg powiedział mi, że jest przeciwko wegeterianizmowi- odpowiedzialbym mu: “Ale, ja jestem ZA” Tak mocne jest moje stanowisko.” -Isaac Bashevis Singer (1904-1991)

Zdjęcie użytkownika Wyzwolenie Zwierząt.