Nie wszystkie treści z opublikowanych artykułów, odzwierciedlają poglądy admina..

STRONA TA ZOSTAŁA ZAŁOŻONA W CELU PROPAGOWANIA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA I ODŻYWIANIA. NIECH MOJE BEZINTERESOWNE DZIAŁANIE PRZYSPORZY KORZYŚCI JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBIE LUDZI I ZWIERZĄT. BO ZDROWIE SIĘ TYLKO TAKIE MA JAK SIĘ O NIE ZADBA.

środa, 23 grudnia 2015

Kilka słów od Keanu Reeves'a.


Kilka słów od Keanu Reeves'a. Kilka dni temu, jego fani umieścili na poświęconej mu stronie taki oto cytat:

Widzicie tych ludzi za mną? Spieszą się do pracy i nie zwracają na nic uwagi. Czasami jesteśmy tak zajęci codziennymi sprawami, że zapominamy wziąć chwilę oddechu na to, aby cieszyć się pięknem życia. To tak, jakbyśmy byli jakimiś zombie!

Podnieście wzrok i ściągnijcie słuchawki z uszu! Powiedzcie "dzień dobry" i przytulcie kogoś, kto cierpi. Pomóżcie komuś. Musicie żyć każdym dniem tak, jakby bym tym ostatnim.

Ludzie nie wiedzą, że kilka lat temu przechodziłem depresję. Osobą, która powstrzymywała mnie z dala od szczęścia byłem ja sam! Każdy dzień jest cenny, więc traktujmy go właśnie w ten sposób. Jutro wcale nie jest gwarantowane, więc żyjcie dziś! Mam nadzieję, że podzielicie się tą wiadomością aby propagować miłość w te święta.